Na heel veel ellende met mijn Volkswagen Crafter ( meubelbak wagen )
Hebben de geleerden van de garage nu mijn Ad Blue-software matig uitgeschakeld. (??)
De auto rookte extreem witte rook, er is een koeler vervangen + ad blue uitgeschakeld.
Hierna start mijn wagen erg slecht.
Er zit al een gereviseerde donormotor in, onder de motorkap is vrijwel alles vernieuwd
Van cooler's tot distr. Riem, spanrollen, waterpomp, slangen en wat al niet meer …
Nu start mijn wagen als deze er zin in heeft. Hij wil de wagen starten, maar (iets?) zet hem weer af
Na herhaaldelijk starten van de auto aan en rijd verder prima, tot hij warm is dan loopt hij onregelmatig stationair.
Nieuw contactslot + startblokkering is gemonteerd door de dealer, maar dit heeft het probleem niet opgelost.
Heeft iemand dit eerder gehoord of gemaakt? Of schiet er iets door je gedachten als je dit herkent?
Ik ben bijna tien einde raad. De dealer kan het niet vinden. De garage waar de donormotor is geplaatst wil mij na 20.000 km voor de 2e keer een nieuwe waterpomp + spanrollers + distr. Riem laten betalen. Deze garage vertelde dat mijn advertentie blauwe tank lek zou zijn? Echter de dealer kon geen lekkage groot stellen. Het vertrouwen in de garage ligt dan ook verborgen onder het vriespunt.
(in mijn optiek was deze garage mede schuldig aan de herhaaldelijk om de motor te vervangen) Dit ter zijde – is niet ( meer) te bewijzen.
Ik heb de Bakwagen ingericht als werkplaats. Daarom wilde ik doorgaan met de reparaties, in de uitwerking dat ik dan een frisse goede werkende wagen zou overhouden.
Totaal reparatiekosten van de uitvoerende garage + dealer overstijgende onderhand elke rationele investering, maar op dit punt stoppen is voor mij geen financiële optie meer helaas.
Zou er een willie Wortel op dit gebied zijn “ergens in Nederland” die mijn wagen weer kan krijgen?
Dan hoor ik het graag.
Vr.gr.
Ferdinand
Hebben de geleerden van de garage nu mijn Ad Blue-software matig uitgeschakeld. (??)
De auto rookte extreem witte rook, er is een koeler vervangen + ad blue uitgeschakeld.
Hierna start mijn wagen erg slecht.
Er zit al een gereviseerde donormotor in, onder de motorkap is vrijwel alles vernieuwd
Van cooler's tot distr. Riem, spanrollen, waterpomp, slangen en wat al niet meer …
Nu start mijn wagen als deze er zin in heeft. Hij wil de wagen starten, maar (iets?) zet hem weer af
Na herhaaldelijk starten van de auto aan en rijd verder prima, tot hij warm is dan loopt hij onregelmatig stationair.
Nieuw contactslot + startblokkering is gemonteerd door de dealer, maar dit heeft het probleem niet opgelost.
Heeft iemand dit eerder gehoord of gemaakt? Of schiet er iets door je gedachten als je dit herkent?
Ik ben bijna tien einde raad. De dealer kan het niet vinden. De garage waar de donormotor is geplaatst wil mij na 20.000 km voor de 2e keer een nieuwe waterpomp + spanrollers + distr. Riem laten betalen. Deze garage vertelde dat mijn advertentie blauwe tank lek zou zijn? Echter de dealer kon geen lekkage groot stellen. Het vertrouwen in de garage ligt dan ook verborgen onder het vriespunt.
(in mijn optiek was deze garage mede schuldig aan de herhaaldelijk om de motor te vervangen) Dit ter zijde – is niet ( meer) te bewijzen.
Ik heb de Bakwagen ingericht als werkplaats. Daarom wilde ik doorgaan met de reparaties, in de uitwerking dat ik dan een frisse goede werkende wagen zou overhouden.
Totaal reparatiekosten van de uitvoerende garage + dealer overstijgende onderhand elke rationele investering, maar op dit punt stoppen is voor mij geen financiële optie meer helaas.
Zou er een willie Wortel op dit gebied zijn “ergens in Nederland” die mijn wagen weer kan krijgen?
Dan hoor ik het graag.
Vr.gr.
Ferdinand